minikprensesimm Kızlar şoktan neler alabildiniz ben az önce geldim eve küvet takımı aldım müslin ağız bezi nevresim takımı çarşaf biberon fırçası yastık kılıfı aldım son dakka yetiştim küvete 😊hiç te öyle küçük değil ve gider yeri de var çok iyi oldu çok tatlı 🥰
Oykuaygun minikprensesimm yaa ben daha yeni uyandım gidemedim bitecek diye korkuyorum ama üşeniyorum da 😅😅 Küvet alıcam bakalım gözüm başka şeylere de kaymazsa 😅
[silindi] minikprensesimm şişme kuvetler var almayan arkadaslara onu öneririm bu ilerde yer kaplıyor küvet şişme hem basıt hem yer kaplamıyor
Bebislerimiz Bizim burdaki sokta baya sey kalmıştı daha once a101 bime geldigi icin sanirim 😂 bende oda termostati aldim
Alinamoms Bebislerimiz oda termometresini denediniz mi peki yani çalışıyor mu doğru mu acaba verdiği bilgiler ben çalıştığım için ayırttım da akşama alıcam.
Oziozi Bebislerimiz küvet takımı bımde daha uygundu alan almıstır tabı 😃 sabah gıtmeme ragmen kalmamıstı nasıl oluyor onuda anlamadım
058elf Oykuaygun bende cepte şok indirdim dün sipariş verdim kapıda ödeme olaraktan teslimat içinde eşimin işten gelme saatini seçtm bakalm gelecek mi siparişim 😂 sende öyle yapabilirsn canım istersen
Safiyenur_kaplan Seher112 evet ya bende 10 da gittim anne yanı yatağı için benden önce alınmış bir tane gelmiş keşke bir tane değilde daha fazla olsaymış ya
tubiii0106 [silindi] o nasil oluyor acaba gider yeri oluyor mu ve fileli mi? almadm daha kuvet ama bu sismeden almak isterm bilgi verrseniz sevnirim
Umutcumunannesi 058elf geliyor canim bende dun sipariş verdim ve istediğim herseyi buldum kalabaligada girmemis oldum hepside çok guzel geldi
minikprensesimm 058elf benim uygulamada kapıda ödeme gözükmüyordu o yüzden gitmek zorunda kaldım gittim kendim seçerek aldım ama kapıda ödeme olsa da iyi olurdu aslında
ssibeel 058elf bende az önce cepte soktan siparis verdim insallah gelir 😅😅 magazaya gitmek istemedim biliyorum birsey kalmicak bakalim🙈🙈
Gokmer Asya94 Umutcumunannesi marketin uygulaması olduğunu ve eve sipariş yapıldığını bilmiyordum. Şimdi öğrendim ve hemen siparişlerimi verdim. İnşallah kalmıştır ve sağlam gelir.
Asya94 Gokmer Asya94 inşallah :)) ben sali günü verdim siparişimi ama tüm herşey yoktu benim markette küvet takımı yorgan ve ağiz silme mendillerinden aldım :)
Nilasyamom Umutcumunannesi peki bişey sorucam ürün modeli için falan sizi aradılar mı? Hani mavi pembe hangisini getirelim diye ?
058elf Umutcumunannesi ay inşallah canım teşekkür ederim ☺️ bundan sonra böyle yaparım daha kalabalığa girmek istemiyorm zaten bi şey de kalmıyo kalabalık olunca 🤦🏻♀️
Zeynoveannesi Limonlimon ya nemlendirici nasıl ? Benim de alasım var çokta emin olamadım ama buhar kalitesi iyi mi
Nilasyamom minikprensesimm Müslin ağız bezi lastikli çarşaf yastık yorgan zıbın alabildim. Başka hiçbirşey yoktu üstelik açılırken gittim. Getirmemişler ya da çalışanlar almış heralde 🙄 mama sandalyesi babynest de alsam süper olurdu
Zeynoveannesi Nilasyamom online satıştan satılmıştır onlar. Çünkü 20 sinde gelecek denen küveti ben 16sında cepte şok uygulamasından satın aldım. Bence uygulamadan satıyorlar kalanları koyuyorlar markete. Ben öyle düşünüyorum 🤷🏻♀️
Nehirimmm06 Nilasyamom bebek sandalyesini saklamışlar eşimde gördü çalışan yok demişti sorduk bunun ücreti ödendi fişi var dedi eşimde ödense alır götürürdü burda ne işi var dedi müdürüne felan şikayet etti zorla aldık meğer ayırmışlar çalışanlar 😂
Zeynoveannesi Nilasyamom tek model var dostum şeffaf balık yengeç falan var üstünde birsürü bitek o vsr o yüzden direk onu getiriyorlar
Umutcumunannesi Nilasyamom yok ben sectim seçtiklerim geldi benim aldigim urunler renk secenegi olan seyler degildi belki de ondandir bilmiyorum
Limonlimon Zeynoveannesi güzel biz sevdik odanın nemini yükseltti termometreden bakıyoruz 3 tane ışık modu var 3 tane de buhar modu var
Busra534 Zeynoveannesi nemlendiriciyi görümcem almış bugün denedik. Bi makina gibi yeterli değil. Çok hafif buhar veriyor. Birde su haznesi 200 ml çok küçük. En azından 1 litre 2 litre olandan tavsiye ederim. Evde benim var weewel buhar seviyesi şoka gelenle kıyaslanamaz bile
Nurov Mama sandalyesi alcam kalmışsa bakim, küvet setini 5li olarak ebebekten aldım ben indirimdeydi 55tlye baya uyguna getirdim
Azrabuglem16 Nurov gerçekten çok iyi almışsınız ben geçen ay aldım neredeyse 300 mal oldu seti ama katlanilabilen aldım yer problem bende