Sevgili Anne adayları biz artık yolun yarısına geldik yarın 20.haftaya giriyoruz eskiden sevmezdim perşembeleri biran önce cuma olsun isterdim şimdi son adetimin (3 Eylül ) ilk günü perşembe olduğu için her hafta sabırsızlıkla bu günü bekliyorum ki acaba bu hafta hangi meyve olacak diye 🙂bugün muz’un son günü bakalım yarın ola hayrola;)