Minikjelibonum merveklyc ense 2.08 mm çıkmış. Bebeğin gelişimine göre 13 haftalık görünüypr 13 haftalığa göre iyi bi ölçüm
Melikekpln merveklyc görünürde bisey yok riskin altındasın ama nt yani cocugun ense kalınlığı hakknda bilgi girilmemis o onemli
Eceee7 merveklyc bence risklerin de iyi bi sorun yok gibi yasinda küçük risk düşüktür yas 30 un üstünde olunca risk artıyor ben 35 1/107 idi ikili test amnio sentez yaptirdik cok şükür oda iyi geldi bugünde kontrolümjz vardi 300 gr olmus minnosum😇
merveklyc Eceee7 Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim maşallah sağlıkla gelsin miniğiniz🌸🙏 Evet yaştan dolayı yüksek risk çıkabiliyormuş adı üstünde risk kesinliği yok sizin adınıza da çok sevindim🤗☺️
merveklyc Nurasl Hayır öbür geldiğinde dedi😭😭Ama benim bebiş baya saklandı ense kalınlığını bile zar zor ölçtüler belki de ondandır ☺️
Aras7676g merveklyc merhaba bugün acil gittim ben çok idrar yapıyorum diye özel hastane yapmış test bakteri olduğu söylemedi var ama SSK daha iyi ilgilendi sonuç kötü ikili test yaa yaşım 36 olunca
Aras7676g merveklyc merhaba ölçümlere nasıl baktın benimde kötü kan yüksek down sendeomu tarama riskli diyor kromozom analizi diyor