Günlerdir diyorum doğuramadım diye cunku bu gun 40 haftalik olduk kizim bayagi inatci cıktı gelmek bilmedi sabahtan beri düzensiz sancim vardı akşamdan sonra 10 15 dk düştü artik dayanacak halim kalmadı hastaneye geldim 3 cm açılmam varmış nst de şancı göründü yatisim yapılıyor suan cok korkuyorum ilk dogumum dualarinizi bekliyorum kizlar🤗🙈