-a-s-e-l Çalısan anneler için doğum parası alan varmı nereye basvuru yapılıo nasıl alınıyor bilen yazabilir mi 🙈
Gizoos -a-s-e-l canım 170 arayıp bilgi alabilirsin. Çalışmaz raporu alıp iş yerine verip doğum izinine ayrılıyorsun. Nasıl ayarlanıyor bilmiyorum bazıların toplu 4 ayın sonunda yatıyormuş bazıların ay ay galiba ama net bilgileri 170den öğrenebilirsin