Sumeyyeunal 7+4 oldum bugün,birden bulantım başladı aşırı halsizim.2 yavrum var bakmam gereken çok zor ayakta duruyorum.Umarım hemen geçer hiç yaşamamıştım bu durumu berbat bi şeymiş gerçekten.Kussam rahatlicam sanki ama yok.Birde acayip baş dönmesi..