44_58_44 Nurkose03 bence git erken gebelik al yanıltmadı şimdiye kadar hiç bu yanıltıyor bende de böyle çıkmıştı ama o zamanlar yoktu
Efdallll Nurkose03 Testimi göndericektim sana gösteremiyorum,inst hesabın varmı ordan konuşalım,sanırım hemşeriyizde 😍
Efdallll Nurkose03 2 gün önce bende yaptım aynı böyleydi.Ama belirtilerim var,3. Gün geckti bugün.Yarından sonra bidha yapıcam
_Ftma_ Nurkose03 bir kac gün daha bekle benim adetim iki gün gecmesine ragmen negatif cikti sonra 3 gün daha bekledim positiv cikti gec döllenme olmus
oykuduru21 Nurkose03 bende de pko var regl günü bu şekilde çok silikti betam 23 çıkmıştı, ama ne olur ne olmaz ümitlendirmek istemem en iyisi kan vermeniz 🙏🏼
annee27 Tekrarlama direkt kan ver cnm ilk bebegimi boyle ogrenmistim 76 gbi bi degerde kanda cikmisti cok yeniydi ☺
Nurkose03 44_58_44 eşim burda değil ki dışarı da da çok kar var 2 tane testim vardı 1 ini yaptım 1 tane kaldı kaç gün beklesem net çizgi görürüm
44_58_44 Nurkose03 erken gebelik te adetten 3 gün önce öğrendim ben ve ilk günün bugünse bekle derim bi kaç gün
Havva Nurkose03 iki gün sonra tekrarla canım benide çok belirsizdi iki gün sonra tekrar yaptım daha belliydi ertesi günde gidip kan verdim
Nurkose03 merveklyc ilk idrarla yapmıştım. Bugün normalde adet günüm. Pko olduğum için ayırt edemiyorum.