Ben de kullanıyorum iğne doktoruma dedim iğnelerim bitti yazarmisin dedim yazdı ama dedi eczanelerde bulamazsan sorun etme dedi artık riskin geçti dedi atılmasan da olur dedi bende korkuyorum atılmazsam birşey olursa diye 29+2 yiz bizde ben yine bir dahaki kontrole kadar atılayım diyorum