minikturta Merhabaaa teyzelerimiiiizzz 😍😍 14+2 de doktorumuz kız gibi görüyorum dedi, dedim ben zaten biliyordum hissediyordum 😂😂 Rabbim hayırlı bir evlat olmayı nasip etsin inşallah 😍 Umarım değişmez teyzeleri korkuyorum 😀😀
midekoruyucu minikturta hayırlı olsun canımm 😍 bizim de 14+4 te doktor kesin kız tabi Allah bilir dedi ama bacak arası boş 😁 videoya çekmiştim evirip çevirdi herhangi bişey göremedi. Erkek olsa şimdiye pipisi oluşmuş olur görünürdü 😍 umarım değişmez hiçbirimizin
Kimkibu minikturta saglıkla kucagınız alın hayırlı evlat olsun insallah😊 gelsin kızçeler 🥰 benimde alla nasip ederse kızçem olacak🥰
minikturta midekoruyucu demi demi aynen bende öyle düşünüyorum olsaydı pipisi olurdu görürdü yani ama işte öyle çok şey okuyoruz ya insan tereddüt de kalıyor 😍😀
elfaksyy 13 haftada doktorum kıza benzio yapısal olarak dedi 15 haftada ailemin yanina gittim orda başka doktora göründüm bana göre kesin kız dedi 18 haftada evime geldim kendi doktoruma tekrar gittim kesin kız dedi degismez inşallah korkma 😍😍
minikturta elfaksyy ay inşallah ya Allah ’ın gücüne gitmesin de hep kız hissediyordum birisi erkek deyince moralim bozuluyordu 🤦♀️🤭😍
midekoruyucu minikturta öyle tabi ama bence yanılanların çoğu erkek diyenler, yani kordon pipi sanılabiliyor 😅 diye düşünüyorum. Ben de sizin gibi hiç erkek hissetmedim hep kız hissettim. Çevremde de kimse kız demedi hep erkek dedi 😂ben inatla kız o dedim 😍
Rabiskooo minikturta ya 11 haftalıkken kıza benzetti doktorumuz çok sevindim kız bebeklerini çok çok severim 12. De de erkeğe benzetti tam göstermedi tosbik kendini kafam karıştı bakalım yarın öğrenecez hangisi olursa olsun çok sevincem de işte merak ediyor insan,😍
bebisini-bekliyor Bizde bugun 12.haftaya girdik doktor %90 kız dedi erken olunca sasırdm o kadar yuksek tahmin etmesine 😍
Minnak07 bebisini-bekliyor evet daha erken degilmi benimde 9 haftalık meraklabekliyorum ama günler geçmiyor😇
Merkem minikturta allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım prensesi😍🤲🏻 Bende hep değişir mi diye her gittiğimde soruyorum doktora ama değişmedi değişmez yani hatta son kontrolde çok net gördük artık kız içim rahatladı diyorum okuduklarımızdan doktor ne söylese emin olamıyoruz😂😂
minikturta Merkem âmin çiçeğim seninkini Rabbim 4 gözle sevdirmeyi nasip etsin 😍 bende doktoruma güveniyorum ama nolur nolmaz diye de düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi 🙈
minikturta midekoruyucu aynen ay bana da burda resmini gösterdim bazilari erkek dedi cin takvimi vs de erkek dedi moralim düşüyordu çünkü içindekini hissediyorsun hissettiğin yanlış çıkınca üzülüyor insan 😂🥰
Nilasyamom minikturta 🐣 kız da değişmiyor bence çünkü kordonu erkek bebek sanıyor çoğu doktor. Sil baştan 😄 İnşallah Allah nasip ederse benim de kızçem olacak sağlıkla gelsinler inşallah 💖😳
Mihrac54 Bizimde doktorumuz 12.haftamizda kıza benziyor bacak arası boş demişti 14.haftada erkeğe benziyor dedi tekrar 16.haftada gittik yine erkeğe benziyor ama kordonda olabilir dedi net bisey soylemiyor hala maalesef şuan 17.haftadayız doktorumuzu değiştiricez😬 Ama gören herkes kız gibi duruyor diyor meraktan catlicaz artık 🤭
derinsart minikturta değişsede birşey olmaz ikiside evlat yeterki sağ salim gelsinler🤗benimde kizim olcak ama şu gerçek tabi kizda cok güzel süslü seyler var 😂😂 alişveriş başa bela olcak 😂