Cansuturk 9 haftalık hanileyim bu sabah idrara cıktım daha sonra peceteme acıkpembe tonlarında akıntı geldi 3-4 kere baktım ozelliklee aizin basınıza geldimi dr uma soyledim dediki idrar yolu emfeksiyonuda olabilir
aysenurbahadir Cansuturk aynı haftalarda aynı durumu yaşamıştım bende de bir sorun olmadığını söylemişti doktorum her ihtimale karşı serum ve iğne yapıldı progesteron kullandım daha da olmadı
Cansuu1706 Cansuturk ayniyiz ama bende akinti seffaf idrar yaparken agri oluyor hatta dusuk yapiyorum diye odum patladi enfeksiyon mu onu da bilmiyorum
Aylinkut Cansuturk maleseff benimde başıma geldi ara ara olur hala korkudan gittim doktora idrar yolu enfeksiyonu çıktı antibiyotik verdi. Tekrardan yine olunca bu sefer alttan bakildi açılma veya kanama varmi diye yine bisi çıkmadi. Sizin doktorunuz ne diycek acaba burda bekliym bende. İdrar dışında bnde bu anormallik gormedi
Busra3509 birprensesvebirprensannesi Benim de öyle 20 haftalık olduk hala idrar yolu enfeksiyonu var bir de vajinal akıntı oluyor hamileliğimin başından beri kurtulamadım bu ikisinden ne yaptıysam
Cansuturk birprensesvebirprensannesi hay allah banada sabah oldu bıdaha yok ama takıldı kafama dedimki enfeksiyon dısında baska bısey olabılırmı olamaz dedi idrar tah. Yaptırıcam yarın ödüm koptu sabah yaa
birprensesvebirprensannesi Busra3509 Al benden de o kadar ne yaparsam yapayım gitmiyor bende de akıntı var mantar oldu bide bıktım biri bitmeden diğeri başlıyor 🤦
Busra3509 birprensesvebirprensannesi gerçekten öyle bazen yoğurt gibi geliyor bazen parça dökülüyor bazen yeşil geliyor bazen beyaz geliyor ne yaptıysam kurtulamadım Bir türlü bitmiyor ya bol su iç diyorlar içiyorsun gitmiyor Fitil kullandım bitmiyor ilaç kullandım bitmiyor oğumdan sonra hemen kesilse bari ya İnşallah devam etmez insan tuvalete çıkmak istemiyor görmemek için
Nuray23 Bende en basindan beri enfeksiyon cekiyorum ve asla gitmiyor. Bu hafta 3. Antibiyotigi kullanmaya basladim. Tabi ardi ardina degil belirli araliklarla kullandim. En azindan antibiyotik bi kac hafta idare ettiriyor..
birprensesvebirprensannesi Busra3509 Ben ya resmen 🤷 Antibiyotik kullandım fitil kullandım krem kullaniyorum su içiyorum hala aynı 🤦
Ebru555 Busra3509 benım de ya sarımsı oluyo haftada 1 kere falan da yesıl siz kac haftalik sın enfeksyon mu cıktı
Busra3509 birprensesvebirprensannesi Ben de öyle Gerçekten bu durum çok bıktırdı beni artık insan kendisinden rahatsız oluyor sürekli duş alıyorum Kendimi tuhaf hissediyorum duş almadığım zaman doğumdan sonra hemen kesilse bari ya
birprensesvebirprensannesi Cansuturk Yani bana hiç pembe falan akıntı olmadı ama normal akıntım hep var gitmiyor yani benden🤷 Bol su iç iç çamaşırını değiştir sık sık pamuklu iç çamaşırı giyin bide genital bölgene kimyasal kullanma intim likitler oluyor onu kullan
birprensesvebirprensannesi Cansuturk Bende yapıyorum 😅 Baş belası ne yaparsan yap gitmiyor sıcak tut kendini de 🤷 Biz elimizden geleni yapalım da 🤦
aysenurbahadir Cansuturk evet açık pembeydi 1 ay kadar ilaç kullandım sonra her şey yolunda gidince ilacı da bıraktırdı doktorum