Lylts gebeyken nasıl çıkar bilmiyorum ama benim tüp bebrk için yaptırdığım tahlillerde 86 çıkmıştı pozitif. Bu virüse karğı bağışıklık kazandığımız yani bu hastalığa yakalanmayacağımız anlamına geliyor canım. Ben 3 kere ameliyat oldum o sırada yaptılar canım iğneyi ki bağışıklık kazanmışım. Sende ameliyat falan olduysan o sırada yapmış olabilirler canım . Ama kötü birşey değil korkma 😃