_hasret- Hayır doğum yapmadım 29 haftalık bebeğim ama herhangi bi sorunumuz yok çok şükür. 16.haftada yapılmıştı test 19.haftada sonuç aldım ve 22.haftada ayrıntılıya girdiğimde maşaAllah çok sağlıklı bir lady demişti doktorum🙈😍
Demek istediğim kesin yüzde yüz bir sonuç yok üzülmeyin bu kadar kesin olsa çok rahatlıkla sizde bi yüzde verip şu kadarlık payda down derdi doktor.
Diğer doktorum 12.haftada gittiğimdi ikili taramada yani temiz sonuç demişti🙄
Amin cümlemizin evladını bağışlasın Rabbim stres ikinize de daha çok zarar yapmayın gidin bi özel de muayene olun usg yorumlasın size emin olun içiniz rahat edecek😊