Merhaba anneler yarın detaylı ultrasonum var fakat ben son adet tarihime göre 18+5 devletteki ölçümlere göre 20 haftaya girdim o yüzden de randevu verdiler detaylı için onu da zaten zar zor bulduktan Sonra bu farklılıktan sıkıntı yaşar mıyım diye merak ediyorum aranızda yaşayan var mı