Hicran_isik03 Mrb kizlar Şubat’ta doğumum var hayirlisyla size sorum bebeğimin kıyafetlerini yıkayıp utulicm tozlanmamasi için nasıl muhafaza etmeliyim ?
Buseyvz Hicran_isik03 canım hastane çantasına kilitli poşetlere koydum diğer kıyafetlerini de daha yeni ütüleyip dolabına yerleştirdim ondan önce yıkayıp hurçlara koymuştum zaten açılıp etmiyor bir şey olmaz diye düşündüm benim de şubatta nasipse 🤗
gozde_sarisoy Hicran_isik03 çok kalmıcakmış ama poşetlere koymayın hurçlara koyabilirsiniz ben öyle yaptım
Nursel67 @Hicran_isik03 benim doğumum Mart sonu gibi bende 27. Haftada yıkadım ütüledim çıtçıtlı poşetlere koydum