Fadmkm 18 haftalık olduk bebeğimin hareketlerini bazen kaşığımda bazende vajinanın hemen üzerinde hissediyorum bu kadar aşağıda hissetmem normal mi ?
Merkem Fadmkm normal canım bende doktora sormuştum normal demişti şimdi 27. haftayım hala alttan vuruyor😂
Nuray23 Fadmkm canim bebegin suan yeri genis suan asagilarda hissediyosun biraz daha buyudukce heryerinde hissedebilirsin daha sonra tekrar donucek yine vajina da hissediceksin boyle boyle gidiyor😁😁
Fadmkm Zehraaa98 günün her saati hissedilmiyor sabah ya da gece çok hissediyorum tatlı bir şeyler ye elini kasığına koy hissedesin pıt pıt vurduğunu
Ozlmknr Fadmkm bir süre öyle olacak mesaneye baskı yaptığı için öyle hissediyorsundur. Haftan ilerledikçe yukarı çıktığı icin rahatlarsın.