Gulsen54 ben çatlatma iğnesi ile gebe kaldım. 13-14 gün bekleyin arkdaşlar test bilebyapmayın bliyorum çok dor merak ediliyor ama böylesi daha iyi oluyor. 14. Gün idrar testi yaptm pozitif çktı doktorumu aradım 2 gün sorma gel dedi 16. Gün kan verdm sonuç 287 çktı yine heveslendirmedi doktor dış gebelik vs. Olablir bekleyelim keseyi görelim dedi. Çok şükür 1 hafta sonra gttik keseyi gördük, kese görünmesi için değerin 1200 üzerinde olması gerekiyor eğer kese görünmezse malesef dış gebelk veya kimyasal gebelik oluyormuş. Rabbim sizlere de nasip etsin inşallah 6 haftalk oluyoruz 🤲🏼 Canınızı hiç skmayın soe bliyorum ama bekleyin dua edin Rabbim hayrlısyla nasip eder inşallah 🙏🏻