_sumeyyebedir7_ Nesrin15 ben çok dusuk doz olan claritine isimli vermişti doktorum doktorunuza danışın öyle ilaç alın derim geçmiş olsun 🥰
Nesrin15 Bana da bilaxten 20 mg verdi vücudumda kaşıntı var diye 3 gün kullan dedi kullansam bişey olur mu acaba kadın doğum doktorumda randevuma daha çok var
Hkk0809 Nesrin15 bu ilacı bilmiyorum ama az önce arkadaşın yazdığı levokast fixdual vs hep tehlikeli ilaçlarmış göğüs hastalıkları doktorum bana bu zamana kadar nasıl kullanmana izin verdiler dedi
Nesrin15 _sumeyyebedir7_ sağol canim:) doktor randevuma çok var acayip derecede kasiniyorum tahlil yaptı hepsi temiz çıktı ama bu hapida verdi 3 gün kullan dedi
_sumeyyebedir7_ Nesrin15 benim de böcek ısırmasına karşı olmuştu vücudumu yara yapıyordum gece bile bilmeden kaşıyordum iki gün içtim geçti çok şükür hamilelikte dikkatli kullanmak lazım alerji ilacını 🥰
Nesrin15 _sumeyyebedir7_ aynı ilaç mi canım ben bir aydir böyleyim dayanamadım en son gittim sağlık ocağında ki doktor verdi ama gene tereddütte kaldm
_sumeyyebedir7_ Nesrin15 benim kadın Doğum doktoru vermişti bana direk doktorumla görüştüm artık serum taktıracaktım o derece ama ilaç bana iyi geldi
Nesrin15 orkide21 yok canım kullanmadim sağlık ocağı doktoru yazmıştı bana sonra kadın doğum doktoruma gösterince kullanma demişti kullanmadim