Hkk0809 Selam kızlar :) Hamilelikten evvel de tüylerim vardı hamilelikte çıkmadı. Doktor usg ile bakmak için jel sürünce daha da belli oluyor bu durum da beni rahatsız ediyor. Siz aldırmış mıydınız veya aldırıyor musunuz? 8+5 haftalık gebeyim :)
Mom8 Hkk0809 bir ara benim gebelikten coşmuştu ama iyice kalınlaşır artar diye hiç almadım şuan 34. Haftadayım hepsi döküldü tertemiz oldu ama olsada almazdım ya bişey olmaz ne uğraşcan ağda falan
Umutt22 Hkk0809 gebelikten aşırı tüylendim ama baya siyah siyah kalın değil ama rahatsız edici doktor kesinlikle almamam gerektiğini doğumdan sonra döküleceğiini alırsam kalıcı olabileceğini söyledi
Sulbiye Hkk0809 en başında alıyordum ama artık almıyorum çünkü çoğalıyor ve daha çok belli oluyor doğumdan sonra dökülür inşallah
Dilara1503 Hkk0809 kendinizi kasarsanız yaptırmayın ben kendim alıyorum alıştım ama kasılma yaşarsanz iyi değil canm
Damlaltinay Canım ağda bebeği kastırıyormuş içerde. Ne kadar doğru bilmem. Jilet vurun bence. Ayda bi kereden bişey olmaz gibi 🤔
Hkk0809 Damlaltinay hormonal bozukluk yapıyor sanırım bu tüylerle başımız dertte neden bize verilmiş ki🤦🏾♀️
Mom8 Hkk0809 hiç bir şey olmaz birde inan bana erkek doktorlar asla saklamıyor böyle şeyleri kadınlar daha dikkatli bu konuda 😅😅
Mom8 Hkk0809 yok beee neler neler görüyorlardır eminim o yüzden rahat ol bizim gibi düşünenlerden temizini bulamazlar hiç dert etme 😅😅🙈
Mom8 Umutt22 doğumdan sonraya da kalmadı benim 34. Haftadayım hepsi dökülmüş durumda seninde dökülür belki erkenden
Hkk0809 Sulbiye inşallah şu Doğum bir geçsin lazere gideceğim zaten ama şu an el mahkum bekleyeceğim ☺️
tnc35 Hkk0809 Jilet demişler ama sakın jilet sürme canım, bende gözüme rahatsız edici geldikçe ağda ile alıyorum 37+6 dayız çok şükür bir şey olmadı
Lifebaby Jiletle almayın sakın daha da kalınlaşır ve çoğalır ben epilasyonla alıyorum ama ağda da yapiyorum arada yavaş yavaş zararı olacağını sanmıyorum
1cansu Hkk0809 canim sakin alma bende senin gibiyim ve bi ara çoğalıyor hormonların simdi hic yok 30lara doğru dökülmeler başlıyor inan.o kadar krem kullandim buna rağmen beslrnmedi eger diğerlerini yaparsan dogumdan sonra cok ugrasirsin