Gzgnx Merhaba idrar testinde keton pozitif çıkan oldu mu acaba 4 haftalık hamileyim şeker yok keton pozitif çıktı daha önce böyle durumla karşılaşan oldu mu acaba
gamzosgamzos Acmiydin tahlili yaptirdiginda benim her tahlilde keton 2 falan cikiyordu gebelik sekerim vardi diyetteydim ve surekli actim doktor acliktan oldugunu soylemisti
gamzosgamzos Alinamoms hayır canım kızım dogdu 16 aylık oldu bile cok şükür Rabbime bir zararını görmedik 😊
gamzosgamzos Alinamoms yok canım içini ferah tut zararı yok korkma benim hemen hemen her hafta pozitif çıkıyordu her hafta tansiyondan dolayı idrar tahlili yaptiriyordum