samsunlu55 Vajjnal enfeksiyonum var yanma hissi yaşıyorum gebelikte kullanmak sakıncalı mi hamile kalmadan önce kullanmıştım.Kullanmis olan varsa bu ilacı yardımcı olabilir misiniz bebeğe zararı olur mu.?
Btky samsunlu55 bende bugün alicam fitili hamileliğimin başında da ķullandim şimdi yine akıntı sebebiyle kullanıcam. Vagi flora sabah akşam.. devlet karşılamayor bu ilacı zaten özel ve çok etkili. Benimde doktorum verdi bi sakıncası yok olsa vermez yani ki benim riskli bi gebeliğim var şuan.. Geçmiş olsun