Heyecandorukta Merhaba kızlar, 36+4 deyim, geçen hafta daha ağırlamış hissediyordum kendimi, bu hafta bir hafifleme geldi daha rahat hareket ediyorum. Kilo alışımda sabitlendi. Sizlerde de oldumu böyle şeyler merak ettim 🤔🐣
sumeyye60 Heyecandorukta Bebek doğum pozisyonu alınca genelde böyle bir hafifleme hissi oluyor. Ben 24-28. haftalar arası sıkıntılıydım. 28’de bir rahatlama geldi. Kontrolde bebeğin baş gelişi pozisyon aldığını öğrendim. Şu an 30+3 olduk. Belki ondandır sizinki de 🤰
yusufbebekk447 Heyecandorukta benimki de döndü ama kanala mı inmesi lazım rahatlamak için ? Ayakları tam göğsümün altında bastırıyor hep 🤨😢 nefes darlığı yaşıyorum
Ebruakcetin Heyecandorukta bende de öyle canım yarın 38. Hafta oluyor normalde yürüme bandında 10 dk yürürsem karnım ağrır nefes nefese kalırdım dün 40 dk yürüdüm ne karnım ağrısı ne de nefes almada sıkıntı çektim. Tüm işlerimi yapıyorum bel ağrısı dışında birşey olmuyor 2 haftadır kilo da almıyorum hiç bebiş alıyor sadece 🤗elhamdülillah
Heyecandorukta yusufbebekk447 Onu benimkide yapıyor canım, ayakları poposu nefes aldırmıyor bazen, özellikle de akşam yemeğinde, kalkıp bir iki tur atıyorum pozisyonu değişiyor. Ama anlık onlar geçici oluyor, genel itibariyle bir hafifleme geldi gibi bana ondan bahsediyorum 🙂🐣
sumeyye60 Ebru555 Benim kızlığımdan beri akıntım çok olur beyaz renkte hafif sümüksü yapıda. Şükür hiç enfeksiyonum falan olmadı. Bu beyaz renk akıntı bakterilerin içeri girmesini engelliyormuş faydası varmış. Hala öyle akıntım oluyor
Heyecandorukta Ebruakcetin Süpermiş, yürüyüş en güzel egzersiz hem bu süreçte, bende hergün tempolu yürüyüşler yapıyorum, son haftaya kadar devam edebiliriz inşallahhh 🐣👍🏻