Mimti ben yeni doğan şu an için almayı düşünüyorum doğuma yakın bebeğin kilosuna göre alırım diye düşünüyorum bebeğin kilosu iyi olursa direkt 2 numaradan da başlayabiliriz çünkü küçük diyorlar. Bence sende bekle doğumuna yakın bebeğin kilosu az doğacak olursa 40 lı paket 1 numara alırsın ama onu da çok alma çok geçmeden 2 numaraya geçeriz çünkü öyle olsa bile 😊🙏🏻