Hanımlar benim şimdi bir oğlum var adı Efe Kayra 🥰 şimdi tekrar hamileyim ve bebeğim 14haftalık bizde isimde kararsız kaldı daha doğrusu şöyle söyleyim oğlum olursa Alparslan koymak istiyor eşim bende ozman kız olursa koyarım dedim ama aklıma hiç biri yatmıyor okadar araştırıyorum en son Minel olur dedim ama yine kararsızım fikirrr veriniiiz neden cinsiyeti beklemiyosun diyen olacaktır biz simdiden karar vermezsek eşimin aklına girip başka bişey koydur demeye çalışıyor kaynanamlar bende belirliyorum şimdiden teşekkürler 😍😍😍😜😜😜