burcutet Erkek doktor seçmemdeki tek neden bu yazdıklarınız. size kesinlikle katılıyorum, maalesef kadın doktorların çoğu sizin acınızı küçümsüyor, buna mı takıldın, biz de doğurduk bu kadar aglamadık diye saçmalıyor ama erkek doktorlar daha rahatlatıyor insanı. Yine de konu sahibinin çekincesini de anlıyorum, ama yine de ersoy icin biri tarikat falan yazmıs, ülkemizin başına tarikatlardan cemaatlerden ne belalar geldiğini hatırlatıp tekrar düşünün derim sevgili konu sahibi