BerrusMom Emel38 doktorumuz önce erkek sonra kız dedi ama net değil 1 hafta sonra tekrar bakalım dedi sağol canım ❤️
BerrusMom arzuublm 12+4 canım bugün ikili tarama testi yaptırdık şükür temiz çıktı kan için gidicem işte 1 hafta sonra
Hippolyte_28 BerrusMom maşallah 😊😊 ben ikili taramaya gittigimde doktorumuz cinsiyet tahminimi kagida yazıyorum odadan cikinca bakın demisti. Bir baktik ki %50 kız yazmış bizi trollemiş 😂😂😂Mecbur 16. haftayi bekliyorum
Emel38 Senaa28- bacak arasını kapatmış yaramaz..😁,, üstteki Kordon..pipi görünürde yok şimdilik kız gibi maşallah
Demetslt Emel38 hadi insallah 😃😂 2 kez gittim cinsiyet icin goremedik bu sefer de ben inat ettim gitmicem😂😂
mom6565 Emel38 [url=https://hizliresim.com/BvQZag][img]https://i.hizliresim.com/BvQZag.jpg[/ img][/url] banada tahmin yapar mısınız acaba
Nur_tanem Alyaesmaa https://hizliresim.com/puOyt6 Bilgilerine dayanarak bize de tahmin eder mısın o halde teyzesi 🥰