Sıcak suya üç-dört tane kuru kayısı, biraz da elma dilimliyorum hem kış çayı gibi güzel oluyor. Kefir tavsiye ederim yine bebek için de faydalı, sizi de rahatlatır. Bir de mısır. Mevsimi olmadığı için ben konserve alıp tavada ısıtıyorum işte tereyağ tuz pul biber falan şu satılanlar gibi yapıyorum 😁 konserve olduğu için zararlı tüketmiyorum demezseniz tavsiye ederim. Veya buzluğunuzda falan mısır varsa haşlayabilirsiniz 😊