Bayanlar size birşey soracağım. 23+5 hamileyim. Bana öyle geliyor ki benim bağırsaklarım dolu olunca bebeğin hareketlerini sanki daha az hissediyorum. Mesela afedersiniz tuvalete çıktıktan sonra hareketleri daha net hissedebiliyorum. Sizde de böyle mi? Alakası var mıdır?