Eliftkgz Merhabalar. 26 haftalık hamileyim. şeker yüklemesi yaptırmak istiyorum. Devlet hastanesine gideceğim ama hangi bölümden randevu almam lazım. Direk kadın doğuma mı gideceğim bilmiyorum.
eomeoni Eliftkgz kadın doğuma gittim kan tahliliyle birlikte şeker yükleme de istedi kan alma bölümüne gittim açlık durumum yeterli olmadığı için bir sonraki sabah tekrar gittim kan tahlili ve şeker yüklemeyi beraber yaptırdım