hazal1991 Mavera54_04 ben şikayet var’a yazdım ödeme yaptık o kadar dünyanın şeyini de aldık iptal para iadesi vs hiç yoktan uğraştırdılar bi de. Çalışanlarına satacaklarsa bize duyurmasınlar o zaman 🤷♀️
Bilge44 Bir tane müslin örtü 3lu havlu ter bezi 2 tane yastık kılıfı Kapı koruyucu 😂 Aldım geldim 😂😂sırf merak ettim ondan gittim ben de🙄
Umutcumunannesi Sehertass bende ilk birkac kere denedim sadce kart odeme oluyordu sonra tekrar denedim kapida nakit odeme oldu oulelikle verdim