Sabah sabah yine stresten öldüm bu benim 3. Gebeliğim bilenler bilir 2 kaybım var 11 ay önce oğlum melek olmuştu su an 16+6 haftalık hamıleyım bugun rutin kontrol vardı saglık ocagında kan idrar tahlili ve bebeğin kalp atışına bakacaklardı benim durumumu da biliyor hemşire neyse yattım 1 dakıka bulamadı o 1 dakıka bana ölüm gibi geldi sonra buldu kalp atış sesi var ama hemşirenin elindeki dopplerin göstergesi yok başka hemşire cagırdı acaba annenin mi bebeğin mi kalp atısı deyince bana bir seyler oldu yine mi dedim sonra o hemşire de baktı yine 1 dakıka da buldu onun da aletinin sesi cok az cıkıyo 143 atıyor dediler sonra hemşire benim nabzına baktı annenin mi kalp atısı bebeğin mi diye benim nabzım 90 larda atıyormuş bebek bu bebek dediler o 5 10 dakıka ömrümden ömür gitti neden dogru düzgün bir alet koymazlar ki insanın morali bozuluyor eve geldim artık yatarken nabzımı ölçüyorum 100 falan cıkıyor en fazla gercekten buna bir çözüm bulsalar keşke daha iyi bir alet koysalar insanın ömründen ömür gidiyor yarın kontrolüm var inşallah hersey yolundadır 🤲