Arkadaşlar merhaba , yaklaşık olarak 6 ay grip gibi burnum akıyor sürekli hapşırıyordum doktorum alerjik olabileceğini söyledi bazı grip ilaçları kullandım geçmedi ablamın tavsiyesi üzerine yatarken yatağımın kenarına 2 damla nane yayı damlatarak bunu atlattım ve mükemmel iyi geldi tavsiye ediyorum kendim çok zorlandığım için buraya yazmak istedim özellikle son aylarda alerji ya da grip olmasa bile insan epey nefes almakta zorlanıyor ... elbisenizin yakasına 1 damla damlatarak gününüzü rahat geçirebilirsiniz ... son olarak Allah bebişlerimize kavuşmayı nasip etsin 💕😇 umarım faydalı olur ...