Merhaba, çoğul gebelikte kaçıncı haftada izne çıkılıyo, ben 30. Hafta diye biliyorum, suan 24 haftalığım. Ağır geçiriyorum Doktordan bu hafta rapor isticem, ama insan kaynakları doğum iznine çıkmadan önce rapor bitiminde 1 hafta çalışmam gerektiğini yoksa sigortadan para alamayabilceğimi söyledi. Bu konu hakkımda bilgisi olan varmı