Kızlar 2gün önce karnımda bir sertleşme oldu ve sanki taş gibi o derece bebek hareketleri var ama böyle ağır ağır ama hareketler var yani karnım sanki yırtılacak gibi geçen hafta da olmustu nst ye girdim gayet hersey çok iyiydi ama bu sertleşme falan geçmedi yani üşüttümde sanırım anlamadım böyle vajinama kalkınca yataktan falan agrı giriyor