Elifkylc canim bizim de 4 sene olmadi ve sknti esimdeymis. Genellikle uzun zaman olmayinca erkeklerde sknti oluyo. Bu sknti cok büyük bisey olmasina gerek yok bizde varikoseldi sknti amelyat oldu gecti sükür. Ben esime hep söz verdim ikizin arasinda kalacak diye, öyle de oldu belki sende öyle ikna edebilirsin. Sonucta ayip degil sklcak darlanacak gurur yapacak bisey degil. Allahtan gelen bir nevi sinav