tatlissannee Uyandıktan yarım saat sonra burnumda su akar gibi kan aktı az miktarda sonra peçeteye sildim ama öyle az birşey 1 peçete bile dolmadı 1 haftadır coraspin kullanıyorum 23 haftalığım sizce sebebi bu mudur yaşayan oldumu korktumm biraz😔