KayBus sanki biraz düzensiz yemek yiyosunuz ben diyetisyene gidiyorum yaklaşık 5.5 kilo verdim. Sabahları 8.30 9 gibi kahvaltı yapıyorum 2 dilim tam buğday ekmeği yumurta peynir zeytin yeşillik domates salatalık ve ceviz yiyorum sonrasinda 11de ara öğünüm var 1 tane meyve yanına çiğ fındık yada badem 7 8 tane yada süt içiyorum 1 de öğle yemeğim var 1 tabak yemek yiyorum salata yoğurt çorba varsa çorba yoksa 1 dilim ekmek 3.30da tekrar ara öğünüm var meyve yiyorum yada hurma yiyorum gün kurusu olabiliyo bazen yanına süt veya yoğurt akşam yemeğide öğlenle aynı mantık bazen yanına Bulgur pilavı veya makarnada yiyorum 9 9.30 gibide kefir içiyorum yanında leblebi galeta falan o tarz şeyler tüketiyorum. Bu bana verilmiş bi diyet listesi ama toplamda 6 öğün yemek yiyorum ben gayette doyurucu oluyo öğünler belki fikir olabilir tabi bende şeker problemi olduğu için ben listenin dışına çıkamıyorum ama siz de bi diyetisyenle görüşebilirsiniz size uygun bir liste yapabilir ben fikir olması açısından yazdım