Günaydın kızlar. Ben 10 hafta 4 günlük hamileyim 6.haftamda kahverengi lekem olmştu ama kesenin etrafinda filan kanama alani olmadigi icin doktorum yerlesme lekesi demisti ve progestan vermisti onu kullan dedi lekelerim coktan gecti sadece birkac gun leke gelmisti cok cok az gelmisti peceteye bi silince geliyodu nokta kadar sonra yoktu. Birkac gun once progestan bitti bende daha yazdirmadim Kontrolum on gun sonra var o zaman yazdirirm dedim ama bu sabah yogun koyu bi kahve lekem oldu peceteye baya geldi sonra kayboldu . Doktorum 12 de geliyor hemn gidicem insallah progestan verir baska sıkıntı olmaz dua edin lutfen ilk gebeligim cok korktum…