KubraaaD Yasinimmm hamileyken saç kesmek benimle giden vitamin saçına gidiyormuş o yüzden kesmeyin diyorlar. Eşim kuaför ordan biliyorum.
gamzosgamzos Yaaa omur kisaltma olayina asla inanmiyorum ama bir Hocaya sordugumda kesme iyi degil demisti
archmom Yasinimmm aslında bunun Chien inancına dayandıgını biliyor musun ? O inanışta hersey dogdugu şekliyle kalırsa ömür uzun olurmuş . Bize de sadeleşe sadeleşe hamileyken kesilmez bebeğin ömrü kısa olur olarak geçmiş . Ve hayır kesinlikle inanmıyorum 🥰
-Aysenur- Yasinimmm amaaann sacma sapan seyler yok sac kesme yok cilege kiraza bilmem neye dokunma leke cikar bir suru sey diyolar hepsinide yaptim cok sukur kar topu gibi bi oglusum var hic bir yerinde lekeside yok😁