gel_artik_bebegim bebekken fıtık ameliyatı olmuşum tekrarlamis olabilir mi ama düşük yapana kadar hiç böyle bir ağrım olmamıştı bende pko var 3.5 cm lik bir kıstım var bundan ağrıyor desem dediğim gibi düşüğe kadar böyle bir ağrı yoktu düşükten parça kalmış da olamaz betam sifirlandi