Kızlar o büyük perşembe gelmesine sadece birgün kaldi. Ne hissediyorsunuz özellikle ilk gebeler.tabi tecrübeli ananelerimiz de bize acısıyla tatlısıyla tüm olumlu ve olumsuzluklari anlatmalarını isterim.ben cok korkuyorum çok tedirginim bu gece hiç uyuyamadım gerçi sezaryan tarihini aldığım gundendir uyumuyorum da.merakim neden sezaryan niçin sezaryan güzel anneler 😊ben basindan beri normala hazırlamıştım kendimi lakin bebeğim ters köşe yapti makat geliş o yüzden sezaryan .peki sizin?🤔