Liesheth Folik asit ve vitamin hep kullanılacak mı acaba? Bir de bir haftadır aşırı derecede ishalim 😤😢 Midem de çok kötü hiç düzelmiyor. 17+4’teyim. Aydınlatır mısınız beni? 🤢🤮
DidemYldrm Liesheth 12 hafta da bırakıp multivitamine geçiş yapman gerekli Onların içinde de folikasit var ve bir sürü vitamin hapı
58Vildan Folik asiti ben 12. Haftada bırakmıştım canım doktora söyle başka bir vitamin yazsın dokunmuştur belkide
Tgcask Bende 12.haftadayım.Doktorum bu haftadan sonra folik asiti bırakmam gerektiğini söyledi.Folik asit için gerekli dönem ilk 3 aymış. Şu an Momvital diye bir vitamin içiyorum.
Liesheth Evet folik asit de öyle yapıyormuş diye duymuştum. Çok teşekkür ederim cevaplarınız için. 😌 Ben başından beri hem vitamin hem folik asit kullanıyordum kesmemiştim