Nsrnmny 30 haftalik im cok bel agrim var uyuyamıyorum agrimdan dogum belirtisimi kizim da 32 de doğmuştu buda baş gelis demişti doktorum kanama suyun gelirse hemen gel dedi ama yok cok fazla bel agrim var uyutmucak kadar
Arwenx Nsrnmny. Bnce rıske atmayın ve doktora gıdın 30 haftamda bnde bel ve sag kasık agrısıyla gıttım sancı cıktı ve erken gittigim için sancılarımı kesebıldıler. İyiki gelmissın dedı doktorum hatta O gunden beri hala sancım var bu 32+3olduk ıkı gundur cıger gelıştırıcı igne vuruluyorum her ihtimale karşı
Bittercikolataa Gün içinde çok yorulduysanız ondan olabilir, ama cok fazla rahatsız edecek derecedeyse Doktora gidip önlem anlamalısınız. Geçmiş olsun.