Yagmurr277 Kahve rengi lekelenme mi kırmızı mi? Benim epey uzun süre kahverenk lekelenme oldu ki daha evvel düşük yapmıştım. Allahım yaşatmasın. Bulunduğum ülkede progestan bile vermiyorlar. Gayet normal diyip o bir buçuk ay dokuz doğurdum diyebilirim korkudan. En son başka bir kadının whatsapdan attığı kıpkırmızı regl kanı kadar çok çamaşırı gösterdi, bebekle bağlantılı olmayan, anneye zarar vermeyen, ince kılcal damar kanamaları vajinal bölgede dedi. Bu kadın 9 ay hep böyle kanaması olarak gayet normal ve sağlıklı doğum yapmış. Kahverenk gelmesi ise içeride biraz bekledikten sonra dışarı eski kan olarak çıktığı içinmiş. Siz tabiki doktora gidin, ben yatak istirahati yaptım, dinlen demediği halde, Allah’a emanet olun yavrunuzla, endişe etmeyin doktor sorun yok demiş zaten🧿🤲🏻♥️