Sinem8844 canım çok gecmiş olsun.insallah bebegin ve sen iyisindir. benim 13. Haftada bir gece ani kanamam başladı yatak kan icindee aynı zamaanda su da geldii yolda giderken su gelmeye devam ediyorduu.doktorum nöbetciydi ultrasonda baktı suyu ve kalp atısının oldugunu söyledii ama sabaha belli olacagını söyledi o gece yatış yaptrk kanama durdurmak icin bir sürü seyler yaptılar ama yok sabah kdr sürdü sabah hafifledi snra durdu.sabah ultrasona girdigmzde ise bebek iyiydii plasentanın rahim agzında oldugunu söyledii kanamalarım bundan oluyornuş.su geldi dedigim seyde idrarındır dedii. Suan 18. Haftadaym 2 kere daha böyle agır kanama yasadm.snra durdu suan kahverengi akıntılarm oluyor sadece . Insallah bebeklerimizi sağlıklı kucagımıza alırız.Moralini yüksek tut iyi seyler düsün Rabbim yardmcımz olsun🙏