Busra34ybg Aysnduru bende ara ara oluyor canım boğazda yanma genzim sızlıyor ılık biseyler içince hafifliyor ilk zamanlar bende kovid mi oldum diyordum ama baktım ara ara oluyor ve başka belirti yok ertesi güne geçiyor rahatladım aklına direk kovid gelmesin yani başka bi belirtin yoksa
Aysnduru Busra34ybg 17 haftalığım arada oluyordu ama uyandıracak kadar dün gece oldu sonra geçti iyiyim şuan
Vuslat23 Faranjit varsa daha sık olur , degilse bile bogazini kuru birakma bol sivi tuketeceksin aksamlarda bi kupa bitki cayi uyumadannonce iyice yumusasinki rahat uyu.ben bazen tursu suyuda iciyom yakip aliyo o aciyi bana yariyo
Aysnduru Vuslat23 bitki çayları yasakladı dr bana canım hamilelikte içme diyor tehlikeli diyor Bilgin olsun Bu arada teşekkürler
Vuslat23 Aysnduru him bana adaçayi disinda hepsini gunde en fazla 2 fincan ic demisti .rezene kas agrilarim olunca , bogaz agrisinda da kusburnu ihlamur iciyom