Aliiimerve18 Bnde 32 haftalık hamileyim tiroit yavaş çalışıyor dedi ve bebek ilerde gidiyor dedi 2 haftadan fazla korktum Bişey olurmu şeker yüklemesi yapmamıştım şimdi yap dedi bişey olmaz sizce napıyım
Binnazzz12 Aliiimerve18 benim bebeğim de 3 hafta ilerden gidiyor 🧿 ve bende şeker yüklemesi yaptırmadım ama sekerime baktılar açlık tokluk gerek görmediler genetik dediler iri bir bebek olacak dediler
mavikelebek_ Aliiimerve18 31+2 2200 kg di canım benimde bende şeker yüklemesi yaptırmadım erken doğum riskim var diye şimdi 34+5 olduk pazartesi 2600 çıktı inşallh bir skıntı çıkmaz da sağ sağlim kucağımıza alırız bebeklerimizi
Eylul2107 Bizimde 32 haftada 34 görünüyordu yanı 2200 dedi hatta 31 haftaydı doktor olumsuz birsey demedi