37+0 olduk biz de bugün. Benim kızım da çok hareketli. Akşam yemeğinden sonra bir başlıyo tüm gece devam. Şu an uyandım ve yine çok hareketli. Bana doktorum son kontrolde (geçen hafta) artık bebeğin hareketlerini bir de suyunu takip et dedi. İkisinde de bir anormallik olursa haberleşelim dedi. Bir de benim kasılmalarım başladı. Günde 3-4 defa sancı gibi geliyor. Biraz yorulsam çatı ağrısı başlıyor. Daha hiç nst’ye girmedik, her şey yolundaydı gerek görmedi doktorum. Ama bu hafta bakacak sanırım çünkü kasılmaların şiddeti arttı biraz.