Kızlar şuan 34+1 deyim de bazen korkuyorum ben erken doğum olur falan diye hangi hafta bitince doğum olsada bir problem yaşamayız yani kuvez gibi kuveze girsede sağlıkla çıkabilmesi gibi yani şu haftayı atlat artık korkma diyebilecegimiz hafta hangi hafta