Alps Ahah😅Valla cimri değilim 😂 Tüketim kültürüne karşıyım, hepsi bu. Ben aşırı kılık kıyafet almayı bile sevmem. Ha çok beğenirsem pahalı da olsa alırım ama aynı kalite ve güzellikte olanı varsa gider ucuzu seçerim, marka alayım diye tutturmam. Eşim her ay bir parfüm alayım sana demişti nişanlıyken, hala da diyor, ben de niye bitmeden alacağız ki parfümle mi yıkanacağım demiştim 🤣 Yatırım yapmayı, altın ya da para birikimini daha çok seviyorum, hediyeden, telefondan , eşyadan daha huzur veriyor bana. Hani derler Ya hayatta yokluğu da varlığı da bilen bir insan olmak diye, ben ikisini de gören yaşayan biri olarak eşyaya değer vermeyi gereksiz buluyorum. Tabi birikim yapmaktan paradan da önce huzurlu bir yuvayı hiç bir şeye değişmem. İlk evlendiğimde aylarca eşyalarımı teslim etmediler, yerde döşekte yattık, sandalyede oturduk, bir tek olumsuz kelime söylemedim , eşimin ailesini ben teselli ediyordum amaaann gelir gelir eşya bu ne olacak ki diye, çok şaşırmışlardı😃 Valla değmez, Afrika’da susuzluk içinde aç yaşayanlar dururken telefonum olmuş olamamış çok da fark etmez. Hiç bir şey almam da değil de dert etmem, varsa alırım yoksa Güler geçerim😊