Kmndas şuan resmen bende öyleyim 2 düşüğüm var hem hap hem iğne kullanıyorum kontrolde doktor iyi diyor 1 gün geçiyor diyorum acaba şuan bsey olmuş mudur.perşembe kontrolüm var acaba yarın başka bi doktora mı gitsem diyorum herkes doktora mutlu gider ben ya bsey olduysa korkusuyla gidiyorum. Ama bunlar heo daha önce yaşadığımız düşüklerden kaynaklı. Çok şükür bir şey olmasan sona gelicez bizde